• Zwroty I reklamacje

Zwroty.
Klien kupując przedmiot w sklepie internetowym mobilnirodzice.pl ma prawo do zwrotu zakupionego wcześniej towaru przez okres 14 dni liczonych od dnia dostarczenia przesyłki przez kuriera, bez podania przyczyny.
Zasady zwrotu towaru:
  • Klient zobowiązany jest do spakowania przesyłki w sposób należyty, uniemożliwiający jej uszkodzenie podczas transportu do nadawcy.
  • Koszty zwrotu przesyłki do sprzedawcy ponosi Klient.
  • Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszelkich płatności jakie otrzymał od klienta dokonującego zakupy  w sklepie internetowym mobilnirodzice.pl. Na płatności te składają się cena za towar jaki został zakupiony oraz równowartość najtańszego z możliwych kosztów dostarczenia paczki do klienta nawet jeśli klient wybrał droższą formę dostwy.
  • W przypadku zwrotu bez podania przyczyny obowiązkiem klienta jest zwrócenie zakupionego wcześniej towaru w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania oraz w orginalnym opakowaniu.
  • Sprzedawca zwróci pieniądze w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki, WAŻNE nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub do paczkomatu, takie przesyłki wrócą do klienta na jego koszt.

Wszelkie pytania należy kierować drogą mailową: sklep@mobilnirodzice.pl
lub telefonicznie: 884-002-045.

Reklamacje.
W przypadku reklamacji zaleca się kontakt przed wysłaniem paczki do sprzedawcy w celu omówienia problemu. Jeśli przedmio otrzymany jest wadliwy, należy udokomentować to zdjęciem lub krótkim filmikiem i wysłać na adres mailowy. Przedmioty uszkodzone w sposób mechaniczny lub wynikające z niewłaściwego użytkowania będą rozpatrywane negatywnie. Koszty zwrotu przesyłki objętej gwrancją lub podlegającej rklamacji pokrywa sprzedający.